Oslikavanje vozila

Vozila su evoluirala od prijevoznih sredstava do ogledala naše osobnosti i stila. Dvije tehnike koje su revolucionirale prilagođavanje automobila su obljepljivanje i bojanje automobila. Ove metode, svaka sa svojim jedinstvenim prednostima, omogućuju vlasnicima automobila da izraze svoju individualnost kroz širok spektar boja, završnih obrada i dizajna. 

U ovom članku Pismoreklam za vas ulazi u ova fascinantna područja automobilske estetike, pružajući sveobuhvatan vodič za vaš sljedeći projekt prilagođavanja vozila. Krenimo na ovo putovanje boja, stila i kreativnosti na kotačima!

Što je oslikavanje vozila?

Oslikavanje vozila je proces primjene grafike, teksta i drugih elemenata na vozilo u svrhu reklamiranja brenda ili tvrtke. Ovaj proces obično uključuje korištenje različitih materijala, poput samoljepljivih folija ili boje, a može se primijeniti na bilo koju vrstu vozila, od osobnih automobila do kamiona i autobusa.

Oslikavanje vozila

Zašto oslikati vozilo?

Oslikavanje vozila služi u funkcionalne i promotivne svrhe. Štiti vozilo od korozije i oštećenja, povećavajući životni vijek i vrijednost pri preprodaji. U smislu oglašavanja, jarko obojeno vozilo s logotipom tvrtke i bitnim podacima o usluzi djeluje kao mobilni oglasni pano, dopirući do različite publike i učinkovito promovirajući tvrtku. 

Promjena boje cijeloga vozila, s druge strane, omogućuje personalizaciju, odražava individualne preferencije ili boje tvrtke, značajno pridonoseći estetici vozila i identitetu marke. Stoga bojanje vozila spaja korisnost s kreativnošću, služeći i očuvanju i marketinškoj ulozi.

Oslikavanje autobusa

Kako izgleda naš proces?

Proces oslikavanja vozila uključuje sljedeće korake:

  1. Konzultacije – Za početak, važno je razgovarati s dizajnerom ili specijalistom za oslikavanje vozila kako biste zajedno razvili dizajn koji će najbolje odgovarati vašoj tvrtki ili brendu. Također, potrebno je definirati budžet, preference, rokove i ostale detalje.
  2. Priprema vozila – Prije početka procesa, važno je pripremiti vozilo. To obično uključuje čišćenje i brušenje površine kako bi se osigurala optimalna adhezija folije ili boje. 
  3. Primjena folije ili boje – Nakon pripreme vozila, slijedi primjena samoljepljive folije ili boje. Ovaj korak obično uključuje precizno izrezivanje folije ili nanošenje boje na vozilo, što može potrajati nekoliko sati, ovisno o veličini i složenosti dizajna i vozila.

Zaštita i održavanje – Nakon što je proces oslikavanja završen, važno je osigurati da vozilo bude zaštićeno od vanjskih utjecaja, poput UV zračenja i ogrebotina.Oslikavanje vozila smatra se dugoročnom investicijom u marketing tvrtke ili brenda. Cijena oslikavanja vozila može se kretati od nekoliko stotina do nekoliko tisuća eura, ovisno o gore spomenutim čimbenicima.

 

Usluge oslikavanja vozila koje nudimo

Varijacije pri oslikavanju vozila su mnogobrojne, od veličine i vrste vozila do veličine željena natpisa. Generalno se oslikavanje kategorizira po vrsti vozila koje se želi obojati.

Oslikavanje automobila

Bojanje automobila, kako za pojedince tako i za tvrtke, služi u razne svrhe. Za osobna vozila, svježa boja ili promjena boje mogu odražavati osobni stil, održati estetiku i poboljšati vrijednost pri daljnjoj prodaji. Poduzeća često koriste bojanje robnih marki kako bi poboljšala prepoznatljivost, s logotipima i sloganima koji automobil pretvaraju u mobilnu reklamu. 

Osim za oslikavanje poslovnih vozila tvrtki, natpisi za automobil mogu služiti i u razne druge svrhe, kao što su privatna taxi vozila, automobili kao nagrade u nagradnim igrama (sa dizajnom sponzora) ili jednostavno zabavni i kreativni dizajni pojedinaca koji žele od svojeg automobila napraviti unikat.

Oslikavanje kombija

Kombiji se često farbaju za reklamiranje, brendiranje i očuvanje. Kao pomoćna vozila, visokokvalitetna boja služi kao zaštita od vremenskih uvjeta i fizičkih oštećenja, produžujući njihov vijek trajanja. Kombiji također nude dovoljno površine za brendiranje i oglašavanje, pretvarajući ih u mobilne reklame koje mogu doprijeti do raznolike publike gdje god putovali. Bilo da je kombi dio korporativne organizacije ili male tvrtke, različite boje, logotipi i poruke na vozilu mogu poboljšati vidljivost i prepoznatljivost marke. 

Osim toga, osobne ili komercijalne promjene boja omogućuju prilagodbu na temelju preferencija ili razvojnih strategija brendiranja. Oslikavanje kombija najčešće je u taxi službama ili turističkim vozilima, što korisnicima olakšava njihov pronalazak u gužvama.

Oslikavanje autobusa

Autobusi su bojani prvenstveno radi identifikacije i reklame. Svijetle boje ili jedinstven dizajn čine ih prepoznatljivima iz daljine, što pomaže putnicima. Mnogi su autobusi prekriveni reklamama, djelujući kao mobilni reklamni plakati, dosežući širu publiku zbog svoje veličine i opsežnih ruta koje pokrivaju. Specijalizirani autobusi također daju jasne poruke, poput autobusa sportskih momčadi, turističkih tura ili poslovnih službenih vozila. 

Oslikavanje kamiona

Kamioni se često farbaju zbog trajnosti i reklame. Industrijske boje štite od teških uvjeta, produžujući vijek trajanja kombija. Štoviše, velike površine nude vrhunske reklamne nekretnine, promičući poslovni brend na velikim udaljenostima. 

Promjena boje može označavati stvaranje izgleda vozila specifično za tvrtku ili osobne preferencije. Službe za iseljavanje, kola hitne pomoći ili dostavni kamioni najjednostavniji su primjer oslikanih vozila. Daju jasnu poruku svoje svrhe, a natpisi im daju prednosti u određenim prometnim situacijama (pri, na primjer, parkiranju).

Oslikavanje brodica i jahti

Oslikavanje brodova je od iznimne važnosti, kako iz funkcionalnih tako i iz estetskih razloga. Za zaštitu trupa od korozivne morske vode, štetnog UV zračenja i morskih organizama koji bi mogli ugroziti strukturu i brzinu broda koristi se posebna vrsta boje, koja se naziva pomorska ili antivegetativna boja. 

Osim toga, svježe obojan brod s bojama ili logotipom tvrtke ključan je za brendiranje i stvaranje profesionalnog imidža. Ture brodovima od iznimne su važnosti za našu sezonu, a kvalitetno obojano plovilo daje dobru prvu impresiju i olakšava pronalazak broda u luci.

Slično kao i brodovi, jahte su također obojene brodskom bojom za zaštitu od surovog morskog okoliša. Međutim, kod jahti postoji značajan naglasak na estetici i personalizaciji. Lijepo oslikana jahta pokazuje ukus i status vlasnika.

U nekim slučajevima, jahte mogu biti oslikane markom tvrtke ako se koriste za poslovne aktivnosti ili kao plutajuća reklama.

Vrste folija za obljepljivanje vozila

Obljepljivanje vozila uključuje primjenu velikih vinilnih naljepnica ili “omota” preko originalne boje vozila. Omogućuje vlasnicima vozila da modificiraju izgled svog automobila bez trajne promjene boje. Različite vrste vinilnih folija koje se koriste za omatanje automobila uključuju:

  1. Lijevani: Ovaj visokokvalitetni materijal vrlo je izdržljiv, tanak i lako se oblikuje u složene oblike, što ga čini idealnim za potpuno omatanje vozila. Lijevani vinil ima životni vijek od pet do sedam godina.
  2. Kalendirani: to je pristupačnija alternativa lijevanom vinilu, ali je također deblji i manje izdržljiv, što ga čini prikladnim za ravne površine ili blage zakrivljenosti. Kalendirani vinil obično traje oko tri do pet godina.
  3. Metalni/ Metalik: Ova vrsta vinilnog omotača sadrži sitne metalne ljuskice u materijalu, dajući vozilu sjajan, reflektirajući izgled sličan metalik boji.
  4. Mat: Mat vinilni omoti daju vozilu nereflektirajući, moderan i moderan izgled.
  5. Karbonska vlakna: Ova obloga oponaša izgled pravih karbonskih vlakana i često se koristi na sportskim automobilima za visokotehnološki, luksuzni dojam.
  6. Kromirani: Ovaj omot ima visoku refleksiju i ističe se u masi, često se koristi za vrhunske luksuzne i sportske automobile.
  7. Sjajni: Ova vrsta daje dojam svježe boje, zbog čega vozilo izgleda potpuno novo.

Zapamtite, svaka vrsta dolazi sa svojim jedinstvenim prednostima i ograničenjima, tako da izbor ovisi o željenom izgledu, namjeni i proračunu. Prije oblijepljivanja obvezno se konzultirajte sa profesionalnom osobom kako biste bili sigurni da je ono što tražite najbolje za vaše potrebe.

Cijena oslikavanja vozila

Cijena oslikavanja vozila ovisi o želji, vrsti i veličini vozila. Prosječno oblijepljivanje vozila kreće se od par stotina pa sve do par tisuća eura, ovisno o boji, materijalu i površini.

Za sve ostale informacije kontaktirajte nas!