INFORMACIJE O KUPNJI

Troškovi dostave za narudžbe iz Online Shopa?

Trošak dostave snosi kupac i to u iznosima:

  • 39,00 kn (pdv uključen) za pakete do 5 kilograma
  • 59,00 kn (pdv uključen) za pakete teže od 5 do 20 kilograma
  • 79,00 kn (pdv uključen) za pakete teže od 20 do 50 kilograma
  • 249,00 kn (pdv uključen) za pakete teže od 50 kilograma
  • za dostavu iznad 499,00 kn (PDV uključen) dostava je besplatna.

 

Koliko će trajati dostava?

Rok dostave ovisi o složenosti izrade željenog proizvoda te količini. Za većinu proizvoda rok dostave je 3-5 radnih dana nakon potvrđene grafičke pripreme te vidljive uplate u slučaju ako je odabran način plaćanja za uplatu na račun. Za specifične situacije naši zaposlenici će Vas pravovremeno kontaktirati o mogućnostima izrade ili slanja pošiljke. Za sva pitanja u vezi dostave možete se obratiti na mail adresu mbe0008@mbe.hr ili 099 22 33 034.

Što se točno događa nakon narudžbe?

Nakon što zaprimimo vašu narudžbu, obrađujemo ju te krećemo u izradu. Zatim se narudžba pakira i šalje na dostavu

Dobivam li račun za svoju narudžbu?

Račun se šalje automatski na Vašu e-mail adresu.

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Kada i kako se narudžba naplaćuje?

Narudžba se naplaćuje izravnim prijenosom na bankovni račun, traženjem ponude ili plaćanjem prilikom preuzimanja.

Narudžba kreće u obradu kada zaprimimo i evidentiramo uplatu.

Što je ``wishlist``?

“Wishlist” je vaša lista želja. Dodavanjem proizvoda na “wishlist” možete ih spremiti, te u svakom trenutku brzo i jednostavno doći do njih.

Što trebam učiniti ako dobijem oštećen ili pogrešan proizvod?

U slučaju da ste zaprimili pogrešan ili oštećen proizvod potrebno se je javiti se na mail adresu webshop@pismoreklam.hr te će vas naši djelatnici uputiti u daljnji proces.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

U slučaju da želite promjeniti ili otkazati narudžbu, potrebno je javiti nam se na mail adresu webshop@pismoreklam.hr te nam opisati promjene koje želite napraviti ili nas samo obavijestiti o otkazivanju narudžbe

Što je ``praćenje paketa`` u mojim narudžbama?

“Package tracking” ili praćenje paketa je sustav koji vam omogućuje da uz pomoć broja narudžbe u svakom trenutku vidite u kojoj fazi se trenutno nalazi vaša narudžba.