Reklame na automobilima
Reklame na sutomobilima su oglašavanje ili promocija Brenda, proizvoda ili usluga koje se postavljaju na vozila. Ovo je jedna od marketinških tehnika koje omogućava širenje poruke I Brenda putem mobilnih oglasa na putu, jer vozila prolaze kroz različite lokacije I privlače pažnju prolaznika
Zašto staviti reklamu na vaš automobil?
Postoji više razloga zašto staviti reklamu na automobile. Automobil sa reklamom putuje kroz različite lokacije, pružajući veću pokrivenost i vidljivost nego neki fiksni oglas na jednom mjesti, stoga je takav oglas moibilni.
Reklame na vozilu ako su kvalitetno napravljene i imaju upečatljiv I kreativan izgled privlače pažnju prolaznika i drugih vozača, s time se povećava vidljivost branda, usluge ili proizvoda. Veliku ulogu igra i cijena oglašavanja, oglas na automobile ima relativno nižu cijenu oglašavanje jer je “one time” investicija, za razliku sa tradicionalnim marketinškim kanalima poput televizije I bilbord oglasa. Lakše određujemo ciljanu publiku, demografsku grupu ili geografsko područje kretanjem kroz ciljane lokacije.
Reklame na automobilima se relativno lako postavljaju I uklanjaju, pto omogućava promociju različitih kampanja i promjena oglasa kad god je to potrebno. Važno je napomenuti da uspješnost ove marketinške tehnike može varirati u odnosu od ciljanog tržišta, brenda I kreativnosti samog oglasa.
Reklame na automobilima: što da i što ne?
U prosjeku, godišnje provedemo više od 17 000 minuta u vožnji. Oko 86% nas, vozi se na posao ili putuje na neki način vozilom. Čak I ako na putu do posla ne čitate aktivno oglase na vozilima, izloženi ste mu, a negdje ste u mozgu prihvatili te informacije.
Reklame na automobilima trebaju biti jednostavne, potrebno je dobro razmisliti i izdvojiti najvažnjije informacije, kao npr. Kontakt informacije, ime tvrtke i osnove onoga čime se bavite. U ovom slučaju manje je više. Potrebno je imati čitljiv font kako bi reklame bile lako vidljive na automobilima. Upotrebiti font koji se lako čita sa velike udaljenosti npr. Helvetica.
Još jedna stvar koju treba imati na umu je QR kod, postavljanjem koda na vozilo možete stvoriti interakivnu reklamu, ali treba naznačiti ljudima da ne skeniraju kod u vožnji. Ne stavljajte reklame samo na bokove vozila, vozilo je trodimenzionalni object.
Izuzetne optičke iluzije možete stvoriti odabirom pravog dizajna, što čini reklame na automobilima uočljive kod prolaznika. Vaše vozilo mozže se vidjeti od naprijed, nazad i bočno. Pobrinite se da ključne informacije poput broja telefona, web-stranice, društvenih mreža I slično budu jasno vidljive sa svih strana.
Koristite profesionalne i visoko kvalitetne fotografije kod reklame na automobilima. Fotografije koje se koriste za reklame na automobilima moraju biti znatno uvećane kako bi bile uočljive. Zato je potrebno koristiti profesionalne fotografije. Nejsna slika, lose kvalitete kao reclama izgleda neprofesionalno s čime se pstiže kontraefekt reklame, jer ne odražava kvalitetu posla kojeg radite.
Prednosti i nedostaci oglašavanja
Jednokratni trošak
Jedna od najvećih oglašavanje poslovanja na automobile je to što se radi o “jednokratnoj” kupnji. Za razliku od digitalnoh oglasa gdje obično placate pojavljivanja ili konverzije svaki dan, ovo je nešto za što plaćate fiksnu cijenu, a zatim zaboravite na to dok ne bude potrebno zamijeniti.
Ne morate kupiti drugi automobile
Iako neki vlasnici tvrtki nabavljaju poppuno zasebno vozilo za svoje poslovanje, za manje tvrtke to možda nije najbolja odluka. Lako možete prijaviti svoje vozilo kao službeno vozilo vaše tvrtke (ovisno o državi u kojoj živite). To bi bio jedan način uštede troškova za manje tvrtke. Drugi način, ako stvarno želite odvojiti svoju i poslovnu imovinu, možete razmisliti o kupnji rabljenog vozila s učinkovitom potrošnjom goriva.
Možete biti produktivniji
Bez obzira na rutu vaše vožnje, vaš logotip I kontakt podaci na automobile su odličan način kako privući pažnju potencijalnih klijenata dok niste na poslu. Možete biti produktivniji i doći na odredište, tako čete ubiti dvije muhe jednim udarcem tijekom svakodnevne vožnje.
Brendiranje vašeg automobile možda nije legalno
Ovisno o tome na kojem području živite, oglašavanje na vašem automobile može biti mimo zakona. Na primjer, ako vasa država regulira zatamnjena stakla, vjerojatno nećete moći koristiti neke ili sve metode oglašavanja na stražnjem staklu.
Potrebno je provjeriti informacije u policijskoj postaji ili nekom drugom nadležnom tijelu. Možda ćete morati ponovno registrirati automobile kao poslovno vozilo ako ga koristite za oglašavanje vaše tvrtke. Možda ćete trebati zasebnu policu poslovnog osiguranja kako biste izbjegli novčane kazne. Nepridržavanjem ovih pravila moglo bi rezultirati vučom vašega sutomobila i drugim kaznama.
Brendiranjem automobila uvijek predstavljate svoju tvrtku
Oslikavanjem vozila znači da sada predstavljate sebe I svoju tvrtku 24/7. Prebrza I divljanje po cesti u vozilu koje predstavlja vašu tvrtku samo će naštetiti vašem ugledu i naporima u mobilnom marketimgu i poslovanju. Morat ćete biti svjesniji kako se ponašate I kako izgleda vaš automobil.
Trebali biste se ponašati najbolje što možete kada koristite oglašavanje vozila na svom automobilu.
Mogli bi se vaši prijatelji ili klijenti osjećati neugodno
Ovisno o vrsti vašeg poslovanja, vašim prijateljima ili klijentima moglo bi biti neugodno ako je automobile vaše tvrtke parkiran ispred njihove kuće. Na primjer, ako ste bračni savjetnik, vaš klijent možda ne želi da njegovi susjedi znaju da ima neke obiteljske poteškoće. Ključno je prvo provjeriti sa svojim klijentima kako biste bili sigurni da se osjećaju ugodno s vašim automobilom na prilazu ili izvan kuće. Važno je uzeti u obzir I poštivati privatnost svojih klijenata I prijatelja.
Kako pravilno koristiti reklame na automobilima?
Pravilno korištenje reclama na vašem automobile zahtijeva pažljivo planiranje I razvijanje strategija. Potrebno je definirati jasne ciljeve za reklamu na automobile. Želite li povećati prepoznatljivost brenda, privući nove klijente ili nešto drugo?. Dizajnirajte reklamu koje je atraktivnog izgleda, ali I jasna. Koristite upečatljive boje, fonotve I grafike koje opisuju vaš brend, proizvod ili uslugu. Poruka treba biti kratka I sažeta, tako da je lako razumljiva i vidljiva dok se automobile kreće. Potrebno je odrediti ciljanu skupinu i usmjeriti reklamu prema istoj. NA primjer, ako nudite usluge za obitelj, fokusirajte se na dizajn koji će privući roditelje. Potrebno je provjeriti regulative i zakone kako bi se izbjegle kazne i sankcije. Potrebno je razmisliti I o trajanju kampanje, hoće li reclama biti prisutna uvijek ili samo određeni period. Izaberite vozilo koje odgovara vašem brendu, veća vozila pružaju veći proctor za kreativnost. Postavite načine za praćenje efikasnosti, kao što su broj posjeta vašoj web stranici nakon viđene reklame. Potrebno je obratiti na kvalitetu reklame na automobile. Neuredna reclama može oštetiti vaš ugled.
Što ne smijemo oglašavati?
Oglašavati ne smijemo nedozovoljene proizvode kao što su ilegalne supstance(narkotici,oružje), nezakonite usluge(prostitucija), sadržaj koji podržava diskriminaciju n abilo kojoj osnovi. Lažno oglašavati proizvode ili usluge, sadržaj koji sadrži vulgarne ili uvredljive izraze te oglase koji promoviraju prevare, varanje ili bilo koji oblik neetičkog ponašanja. Sadržaj za odrasle i nasilje bilo kojeg oblika. To regulira zakon o nedopuštenom oglašavanju.
Zaključak
Reklame na automobilima mogu biti odlična stvar ta vaše poslovanje, bilo da želite podići prepoznatvljivost brenda ili privući nove klijente. Kontaktirajte nas danas kako biste saznali više o našim uslugama i počeli promovirati svoj brend na najbolji mogući način.