- Strojno vezenje / štikanje
- Sportska oprema i profesionalni tisak
- Sitotisak & sublimacija
- 3D Stiropor – Stirodur rješenja
- Lasersko graviranje i markiranje
- Uređenje interijera i eksterijera
- Svjetleće reklame & totemi & Promo oprema
- Digitalni print i izrada etiketa za vino
- Oslikavanje vozila
- Grafički dizajn
INFORMACIJE O KUPNJI
Troškovi dostave za narudžbe iz Online Shopa?
Trošak dostave snosi kupac i to u iznosima:
- 6,25 € (pdv uključen) za pakete do 5 kilograma
- 8,00 € (pdv uključen) za pakete teže od 5 do 20 kilograma
- 10,50 € (pdv uključen) za pakete teže od 20 do 50 kilograma
- 34,00 € (pdv uključen) za pakete teže od 50 kilograma
- za dostavu iznad 70,00 € (PDV uključen) dostava je besplatna.
Koliko će trajati dostava?
Rok dostave ovisi o složenosti izrade željenog proizvoda te količini. Za većinu proizvoda rok dostave je 3-5 radnih dana nakon potvrđene grafičke pripreme te vidljive uplate u slučaju ako je odabran način plaćanja za uplatu na račun.
Za specifične situacije naši zaposlenici će Vas pravovremeno kontaktirati o mogućnostima izrade ili slanja pošiljke.
Za sva pitanja u vezi dostave možete se obratiti na mail adresu mbe0008@mbe.hr ili 099 22 33 034.
Što se točno događa nakon narudžbe?
Nakon što zaprimimo vašu narudžbu, obrađujemo ju te krećemo u izradu. Zatim se narudžba pakira i šalje na dostavu
Dobivam li račun za svoju narudžbu?
Račun se šalje automatski na Vašu e-mail adresu.
INFORMACIJE O PLAĆANJU
Kada i kako se narudžba naplaćuje?
Narudžba se naplaćuje izravnim prijenosom na bankovni račun, traženjem ponude ili plaćanjem prilikom preuzimanja.
Narudžba kreće u obradu kada zaprimimo i evidentiramo uplatu.
Što je ``wishlist``?
“Wishlist” je vaša lista želja. Dodavanjem proizvoda na “wishlist” možete ih spremiti, te u svakom trenutku brzo i jednostavno doći do njih.
Što trebam učiniti ako dobijem oštećen ili pogrešan proizvod?
U slučaju da ste zaprimili pogrešan ili oštećen proizvod potrebno se je javiti se na mail adresu webshop@pismoreklam.hr te će vas naši djelatnici uputiti u daljnji proces.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
U slučaju da želite promjeniti ili otkazati narudžbu, potrebno je javiti nam se na mail adresu webshop@pismoreklam.hr te nam opisati promjene koje želite napraviti ili nas samo obavijestiti o otkazivanju narudžbe
Što je ``praćenje paketa`` u mojim narudžbama?
“Package tracking” ili praćenje paketa je sustav koji vam omogućuje da uz pomoć broja narudžbe u svakom trenutku vidite u kojoj fazi se trenutno nalazi vaša narudžba.