“Samo želim otiskati majicu!”
Vjerojatno ste ovo čuli od nekoga tko pokreće vlastitu trgovinu s majicama ili ste možda i sami željeli naručiti majicu s otiskom.
Šuma informacija i dizajnerskih ideja može se brzo potrošiti kad se suočite s tehničkim pitanjima, a prvo je – koji način tiskanja odjeće trebam odabrati?
Postoji dosta mogućnosti, ali dvije najpopularnije su izravni otisak na majicu (poznata i kao DTG) i sitotisak. Odabir prave tehnike može biti prvi element koji dovodi do zadovoljnih kupaca, uštede troškova i mogućnosti širenja vašeg poslovanja ili branda.
S toliko toga na umu, važno je istražiti svoje mogućnosti ispisa postavljanjem pitanja o metodama, kao što su:
- Hoće li moj dizajn odgovarati?
- Koliko je isplativo ?
- Je li ekološki prihvatljivo ?
U ovom ćemo članku proučiti razlike između DTG i sitotiska, opcije dizajna te mogućnosti svake tehnike
Vrijeme čitanja: 6 minuta
DTG je metoda izvođenja tehnike rada s kompleksnim dizajnom. Smatramo da su to umjetnička djela sa sitnim detaljima i / ili bogatih boja. Kvaliteta DTG ispisa može biti nevjerojatna. Ne samo da nudi realne detalje, već se može izvršiti i na bijelim ili obojenim haljinama.
Zbog male postavke potrebne, DTG je također tehnika odabira za ispis usluga na zahtjev. Ako vas to zanima, Modna katedra nudi i uslugu tiskanja majica na zahtjev .
Što je sitotisak i kako tehnika funkcionira?
Sitotisak je metoda tiska kod koje se tinta gura kroz tkani zaslon (također nazvan mrežasta matrica) na tkaninu. Tinta se ne upija u tkaninu, već se polaže na vrh proizvoda.
Kod sitotiska treba napraviti posebno sito za svaki element vašeg dizajna. Nakon što se to učini, boje i elementi dizajna nanose se sloj po sloj na odjeću. Što više slojeva ima vaš dizajn, dulje će trebati njegovo ispisivanje i deblji će se dizajn osjećati na proizvodu.
Vrijeme postavljanja i trud uložen u pripremu tehnike glavni je razlog zašto se sitotisak primarno koristi za količinske otiske predmeta. Tehnikom sitotiska raditi majicu ili dvije nije isplativo ako vam treba sat vremena za izradu matrica za vaš dizajn.
Koja vrsta dizajna najbolje funkcionira s sitotiskom?
Sitotisak najbolje radi za grafiku bez sitnih detalja. Osnovna tipografija, geometrijski dizajn, simboli i oblici. To je zato što je izrada matrica za komplicirane dizajne dugotrajna i teško je dobiti točne detalje tijekom postupka tiska.
Budući da se svaka boja primjenjuje zasebno, sitotisak se također uglavnom koristi za dizajne s nekoliko boja. Naši dečki u proizvodnji često kažu da je maksimalno moguće 6 boja staviti u jedan dizajn.
Je li sitotisak ekološki prihvatljiv?
Kao vlasnik trgovine, brenda ili kao kupac trebali biste biti svjesni kako vaše poslovanje i ponašanje utječe na okoliš. Zbog toga je važno uzeti u obzir održivost svake metode tiska.
Prodavači koji koriste sitotisak obično naručuju u velikoj količini, a zatim ih pošalju kad narudžbe stignu. Zbog toga postoji šansa za prekomjernu proizvodnju, što je jedan od glavnih problema s kojima se bori održivi modni pokret .
Ako se proizvodi koje ste otisnuli sitotiskom ne prodaju, mogli bi završiti na odlagalištima otpada ili izgorjeti, što pridonosi zagađenju.
Štoviše, sitotiskom se troši puno vode, a često se radi s plastisol tintom koja se ne razgrađuje.
Je li sitotisak pravi izbor za vaš brand ili poslovanje?
Sitotisak može biti isplativ za dizajne s jednostavnom grafikom (idealno sa samo nekoliko boja), ali zahtijeva ulaganja unaprijed. Većina usluga ispisa trećih strana ima minimalne narudžbe koje mogu biti od 5 do 100 majica.
Konačna cijena vašeg skupnog naloga za sitotisak temelji se na broju boja u vašem dizajnu i zaslonima potrebnim za njegov ispis. Dakle, sitotisak može biti financijski izazov ako tek započinjete ili želite eksperimentirati s dizajnom.
Redovno naručivanje također znači da ćete morati smisliti gdje spremiti tiskani odjevni predmet ako ne želite da hrpe odjeće leže oko vašeg doma ili ureda. To ograničava koliko dizajna možete ponuditi u svojoj trgovini, jer će svaki dizajn morati biti tiskan skupno.
Također razmislite hoćete li moći prodati sve predmete koji se ispisuju, kako ne biste pridonijeli otpadu od tekstila. To može biti teško predvidjeti za nove vlasnike tvrtki koji još nemaju uspostavljenu bazu kupaca.
Neke će usluge tiska tražiti da datoteke za ispis predate odvojene u slojeve svake boje. Možda će vas pitati kodove boja za tinte koje bi trebali koristiti za ispis vašeg dizajna. Dakle, ako tražite iskustvo tipa “prenesite svoj dizajn i zaboravite na ostalo”, sitotisak nije pravi izbor za vas.
Što je DTG tisak izravno na odjeću i kako tehnika tiska funkcionira?
Izravno na odjeću ili DTG metoda je ispisa koja raspršuje tintu na odjeću. Tada se tinta upija u vlakna odjeće. To je poput tiska na papiru ali printer to radi na odjeći.
Glavna prednost DTG-a je što je lako ispisati jednokratne dizajnove jer gotovo da nije potrebna puno vremena za postavljanje.
Recimo da imate svoju internetsku trgovinu. Onog trena kada vaš kupac naruči jednu majicu u vašoj trgovini narudžba se prosljeđuje nama te Pismoreklam.hr automatski prima narudžbu, ispisuje vaš dizajn na majici i šalje je izravno vašem kupcu s vašom etiketom.
DTG ispis s Pismoreklam.hr ne zahtijeva unaprijed ulaganja, a svaki se proizvod tiska se na vaš zahtjev.
S DTG-om i dalje možete naručiti proizvode u velikoj količini ako to vaše poslovanje zahtijeva. Mnogi pružatelji tiska, uključujući Pismoreklam.hr, nude skupne popuste za DTG narudžbe.
Koja vrsta dizajna najbolje funkcionira s DTG-om?
DTG pisači nude puno opcija u boji, što znači da možete ispisivati detaljne dizajne i fotorealistične slike gotovo bez ograničenja u boji. To je važno za one tvrtke i klijente koje žele isprobati razne boje i dizajne.
Kod DTG-a u dizajnu treba izbjegavati providnost ili transparenciju. Takvi elementi u dizajnu ne prevode se dobro u DTG ispisu – pisači će pokušati nadoknaditi boju koja nedostaje širenjem tinte, zbog čega će tkanina imati puno praznina. Zbog toga je najbolje koristiti pune boje ili poluprozirnost
Osim toga, možete raditi s detaljnim dizajnom i uzorcima boja koliko god to želite. Za najbolje rezultate predlažemo stvaranje grafike u RGB profilu boja – najbolje odgovara mogućnostima boja DTG pisača.
Je li DTG tisak ekološki prihvatljiv?
DTG je održiviji modni poslovni model od sitotiska. Uglavnom zato što jednokratni ispis omogućuje tvrtkama da izbjegnu prekomjernu proizvodnju i tekstilni otpad. S 92 milijuna tona tekstila koji svake godine propada u modnoj industriji, poslovni model poput ovog je game changer.
Kada radite s partnerom za tiskanje kao što je Pismoreklam.hr, proizvodi se tiskaju tek kad ih je netko već kupio.
Osim toga, mnogi proizvođači DTG pisača stvaraju naprednu tehnologiju koja je napravljena imajući na umu održivost. Na primjer, Pismoreklam.hr se udružuje s tvrtkom Brother Europe čiji pisači proizvode gotovo nula otpadnih voda i troše manje energije, smanjujući emisiju ugljika.
Je li DTG ispis pravi izbor za vaše poslovanje?
Izravni ispis na odjeću tehnika je koja omogućava bržu pripremu proizvoda za vaše kupce.
Većina pisača treće strane nema minimalne narudžbe za proizvode DTG, tako da ne morate brinuti o održavanju zaliha. Ova metoda ispisa također omogućuje tvrtkama upotrebu tiskarskih usluga na zahtjev.
S DTG-om se čitav dizajn ispisuje u jednom potezu. A budući da DTG nema broja boja, nema dodatnog vremena za postavljanje za početak ispisa, tako da se vaša narudžba ispunjava čim datoteka za ispis prođe.
Ovaj model tiska daje vam slobodu uvođenja novih dizajna ili ulaska na nova tržišta bez gubitka novca. Ako se proizvod ne prodaje, možete ga prekinuti ili zamijeniti.
Želite saznati više o ispisu na zahtjev i kako to može pomoći u širenju vašeg poslovanja? Zatražite sastanak kod jednog od naših stručnjaka na info@pismoreklam.hr
Što je bolje: DTG ili sitotisak?
DTG i sitotisak daju ispise fine kvalitete, ali se razlikuju po metodi i cijeni. DTG koristi pisač za raspršivanje tinte u odjeću, dok sitotisak nanosi tintu na vrh tkanine. Što je najvažnije, DTG omogućuje izvršenje narudžbe na zahtjev bez unaprijed troškova, dok se sitotiskani proizvodi naručuju u velikoj količini.
Hoćete li stvoriti i prilagoditi svoje poslovanje s odjećom pomoću DTG-a ili sitotiska, potpuno je na vama. Prije nego što donesete konačnu odluku, razmotrite:
- imidž vašeg brenda
- složenost vaših dizajna
- vaše potrebe za količinom proizvoda
- vaša spremnost da unaprijed investirate u dionice
Ako tražite jednostavan način da uspješno razvijete svoje poslovanje, DTG na zahtjev je vaš najbolji ulog. Ovim načinom ispisa lako je uvesti nove dizajne u svoju trgovinu bez rizika i ne morate se brinuti o držanju zaliha ili isporuci predmeta sami.
Korištenje davatelja usluga ispisa DTG daje vam više vremena za eksperimentiranje s ponudom proizvoda i marketingom, gdje možete otkriti ekološke kvalitete DTG ispisa. Kako bismo vam pomogli u formulaciji i marketingu slobodno nam se javite na info@pismoreklam.hr.
Izvor: https://www.printful.com/blog/dtg-vs-screen-printing/
Kakvo je vaše iskustvo s DTG-om i sitotiskom? Javite nam